Ještě nemáte VÁNOČNÍ DÁRKY? 🎄 Nakupte si i bez objednání na značkových prodejnách! Těšíme se na Vaši návštěvu. x


Jak postupovat pokud bylo doručeno poškozené zboží?

Věnujte při přebírání zboží velkou pozornost stavu balíku! Odpovědnost za poškození zboží v průběhu přepravy nese přepravce. Pokud zjistíte poškození balíku nebo zjevné poškození zboží, sepište o tom s přepravcem zápis, popř. uveďte do zápisu o převzetí: PŘEVZATO S VÝHRADOU. Skryté vady způsobené přepravou (zjištěné až po vybalení balíku) doporučujeme uplatnit nejpozději do tří dnů ode dne doručení.

Zboží se snažíme balit a kompletovat tak, aby nedocházelo k jeho poškození. Pokud k tomu ale přesto dojde, tak pro co nejrychlejší vyřešení Vás prosíme o spolupráci ve formě zaslání e-mailu na adresu reklamace@tvproducts.cz s předmětem zprávy „Doručeno poškozené zboží“, kde uvedete:

1. Číslo objednávky / faktury
2. Krátký popis poškození zboží
3. Fotografii zboží - detail, ze kterého bude patrná vada - poškození

Po obdržení těchto informací Vás budeme neprodleně informovat ohledně dalšího postupu.