Ještě nemáte VÁNOČNÍ DÁRKY? 🎄 Nakupte si i bez objednání na značkových prodejnách! Těšíme se na Vaši návštěvu. x


Jak postupovat pokud bylo dodáno nekompletní nebo jiné zboží?

Při převzetí zásilky prosím neprodleně zkontrolujte její stav, obsah a správnost. Snažíme se objednávky balit a kompletovat tak, aby nedocházelo k odesílání nekompletních nebo nesprávných produktů. Pokud k tomu ale přesto dojde, tak pro co nejrychlejší vyřešení Vás prosíme o spolupráci ve formě zaslání e-mailu na adresu reklamace@tvproducts.cz s předmětem "Doručeno nekompletní, nebo jiné zboží", kde uvedete:

1. Číslo objednávky / faktury
2. Název zboží nebo jeho části, které nebylo dodáno, případně název zboží, které bylo dodáno místo objednaného (záměna)
3. Fotografii obsahu dodávky

Po obdržení těchto informací Vás budeme neprodleně informovat ohledně dalšího postupu.