Kdy doručíte moji objednávku? Zboží expedujeme do 3 pracovních dnů (pokud u popisu zboží není uvedeno jinak), po odeslání objednávky budete e-mailem informováni o přibližné dodací lhůtě. Jaké jsou možnosti platby? Zásilkový obchod - platba v hotovosti při převzetí zboží od přepravní služby (Česká pošta, PPL, General Parcel) nebo platba předem přes platební systém GoPay. Nákup na prodejně - platba v hotovosti nebo bezhotovostně kartou. Je možné si zboží objednat a následně odebrat osobně? Ano. Zboží lze objednat přes náš e-shop a vyzvednout na jedné z našich 8 prodejen Jak mohu reklamovat zboží? Na všechno zboží poskytujeme záruku 2 roky a zajišťujeme pozáruční servis. Další informace o záručních podmínkách a podrobnosti ke způsobu řešení reklamací naleznete v přiloženém reklamačním řádu . U zboží dodávaného na dobírku zaručujeme vrácení peněz do 30 dnů, vrátíte-li zboží nepoškozené, nevykazující známky použití a je dodané zpět v neporušeném originálním obalu. V zásilce mi přišel jiný rozměr zboží... Rozměry nafukovacích výrobků a výrobků z paměťové pěny jsou uvedeny s tolerancí +/- 3%!