Ještě nemáte VÁNOČNÍ DÁRKY? 🎄 Nakupte si i bez objednání na značkových prodejnách! Těšíme se na Vaši návštěvu. x


Než nás budete kontaktovat e-mailem nebo telefonicky, podívejte se, za Vám nemůžeme ušetřit čas odpověďmi na nejčastější dotazy našich zákazníků:

Kdy doručíte moji objednávku?

Zboží expedujeme do 3 pracovních dnů (pokud u popisu zboží není uvedeno jinak), po odeslání objednávky budete e-mailem informováni o přibližné dodací lhůtě.

Jaké jsou možnosti platby?

Zásilkový obchod - platba v hotovosti při převzetí zboží od přepravní služby (Česká pošta, PPL, General Parcel) nebo platba předem přes platební systém GoPay.

Nákup na prodejně - platba v hotovosti nebo bezhotovostně kartou.

Je možné si zboží objednat a následně odebrat osobně?

Ano. Zboží lze objednat přes náš e-shop a vyzvednout na jedné z našich 8 prodejen

Jak mohu reklamovat zboží?

Na všechno zboží poskytujeme záruku 2 roky a zajišťujeme pozáruční servis. Další informace o záručních podmínkách a podrobnosti ke způsobu řešení reklamací naleznete v přiloženém reklamačním řádu .
U zboží dodávaného na dobírku zaručujeme vrácení peněz do 30 dnů, vrátíte-li zboží nepoškozené, nevykazující známky použití a je dodané zpět v neporušeném originálním obalu.

V zásilce mi přišel jiný rozměr zboží...

Rozměry nafukovacích výrobků a výrobků z paměťové pěny jsou uvedeny s tolerancí +/- 3%!


Nenašli jste odpověď? Zde jsou kontakty na naše zákaznické centrum, kde se Vám rádi budeme věnovat.