Ještě nemáte VÁNOČNÍ DÁRKY? 🎄 Nakupte si i bez objednání na značkových prodejnách! Těšíme se na Vaši návštěvu. x


Jak postupovat pokud je zboží nefunkční?

Pokud je zboží nefunkční nebo nefunguje tak jak má, je třeba jej reklamovat. Reklamační řízení může být zahájeno po dodání reklamovaného zboží k posouzení (pokud není dohodnuto jinak) a prokázáním hodnověrným způsobem jeho zakoupení od naší společnosti (nejlépe nákupním dokladem).

Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní včetně příslušenství. V případě, že se zboží skládá z velkého množství dílů či příslušenství, informujte se jaké díly je nutné k reklamaci předat. Reklamovaná věc musí být řádně vyčištěná, hygienicky nezávadná, případně zbavena provozních náplní.

Reklamované zboží dobře zabalte a zašlete na adresu reklamačního střediska (pokud není dohodnuto jinak):
Reklamační oddělení TV PRODUCTS CZ s.r.o.
Kněžskodvorská 2277/26
370 04 České Budějovice
Reklamované zboží doporučujeme zasílat s vyplněným reklamačním listem (je součástí dodacího listu), kde uvedete co nejvýstižněji popis závad a jejích projevů.

V případě, že to bude méně nákladné, můžete doručit zboží osobně do některé z našich prodejen, která je Vašemu bydlišti nejblíže, kde s Vámi bude sepsán reklamační protokol. Pokud uplatníte reklamaci na prodejně, bude Vám opravené zboží doručeno zpět na tuto prodejnu.

Jakmile bude reklamace vyřízena, budete o tom informování SMS zprávou a reklamační středisko Vám zboží zašle zpět prostřednictvím některé přepravní služby, popř. zašle (po dohodě) na některou z našich prodejen k vyzvednutí. Pokud je opravené a zaslané zboží vráceno prodejci přepravcem zpět jako nevyzvednuté, popř. nebude po delší dobu vyzvednuto na prodejně, bude uskladněno na reklamačním oddělení. V případě, že dojde k této situaci, doporučujeme Vám co nejrychleji kontaktovat servisní středisko prodejce a dohodnout se na náhradním termínu a způsobu vyzvednutí opraveného zboží.